Kerstbal met kerstboodschap van jongeren aan jongeren

Op 22 december 2020, over deze onderwerpen: Jong N-VA

Ho ho ho! Jong N-VA Deurne ging op pad om haar leden een feestelijk kerstcadeautje te overhandigen: een prachtige Jong N-VA kerstbal met gepaste kerstboodschap.

"Wij stuurden districtsraadslid en Jong N-VA Deurne bestuurslid Alain Hoeckx op pad enkele dagen voor kerstmis om onze leden eraan te laten herinneren dat we aan ze denken in deze donkere tijden. En als we ze onze boodschap omtrent Vlaamse onafhankelijkheid nog eens duidelijk kunnen maken des te beter," aldus jongerenvoorzitter Jorge Gonzalez.

Kerstballen maken standpunt nog eens duidelijk

Wij streven elke dag naar meer Vlaamse autonomie, naar Vlaamse onafhankelijkheid. Vlaamse welvaart veiligstellen is onze prioriteit en dat kan de Vlaming alleen door meer bevoegdheden op te eisen, door onafhankelijkheid.

Hebbedingetje via Jong N-VA nationaal verkrijgbaar

De Jong N-VA kerstballen zijn verkrijgbaar in de N-VA webshop. Voor slechts €8 krijg je vier Jong N-VA kerstballen die je dan weer kan ophangen in je kerstboom of als hebbedingetje kan schenken aan je vrienden en familie. (bestellen via deze link)