Alain Hoeckx

Ondervoorzitter // Districtsraadslid // Communicatieverantwoordelijke

De afgelopen jaren is er veel gebeurd in Deurne. Verschillende werkzaamheden zijn gestart om de mobiliteit te bevorderen en projecten zijn opgezet om de criminaliteit terug te dringen, waarvan er meerdere succesvol zijn afgerond. Er is hard gewerkt om de achterstand in te halen na de lange jaren van links bestuur in Deurne. Maar er is nog meer werk en aandacht nodig, van mensen die Deurne en omgeving door en door kennen. N-VA Deurne staat voor vooruitgang door verandering, omdat dit het beste is voor Deurne en dus ook voor u. Het motto is niet voor niets 'Veilig thuis in een welvarend Deurne'.

Alain Hoeckx heeft als voormalig ambtenaar in het district Deurne veel ervaring opgedaan en kent daarom de problemen en uitdagingen van Deurne goed. Hij vindt dat ondernemers meer aandacht verdienen en meer mogelijkheden moeten krijgen in een ondernemersklimaat dat uitdaagt en stimuleert. Tegelijkertijd mag de jeugd niet uit het oog verloren worden. Zij zijn de toekomst en de bouwstenen van Deurne en moeten zich veilig kunnen voelen en ontwikkelen in onze regio. Dat betekent meer aandacht voor de wijkagent, meer orde en rust, maar ook betere voet- en fietspaden, betere verlichting en minder criminaliteit op en rond de straten.

De aankomende jaren zullen uitdagend zijn. De vergrijzing wordt steeds meer voelbaar, er is minder geld en er staan grote en complexe onderwerpen op ons te wachten. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een partij die inzicht heeft en het beste voor heeft met de mensen die er écht toe doen. Op die manier kunnen we samen verder werken aan een veilige toekomst waar iedereen een plek krijgt en zich verder kan ontwikkelen naar onze Vlaamse normen, waar alle potentie benut kan worden.