Robert Stephens

Bestuurslid

Robert Stephens is een trotse Deurnenaar en wijkverantwoordelijke van de Bosuil. Veiligheid in Deurne is een belangrijk onderwerp voor hem en daarom zet hij zich in als politieraadslid. Daarnaast zetelt Robert ook in de lokale adviesraad (LAR) van 'den Antwerp'. Als voetbalfan ligt alles wat met de voetbalclub te maken heeft Robert nauw aan het hart.

Maar zijn passie voor Deurne gaat veel verder dan alleen veiligheid en voetbal.

Robert is dol op alles wat met Deurne te maken heeft en koestert nostalgische herinneringen aan de weelderige bevrijdingsfeesten van vroeger. Hij hoopt ooit nog eens zulke feesten te kunnen meemaken en de gemeenschap samen te zien genieten.

Robert is een warme persoonlijkheid en wordt wel eens de knuffelbeer van Deurne genoemd. Hij heeft het beste voor met iedereen en zijn vrouw Sonja is zijn rots in de branding. Na zijn carrière in de verzekeringswereld ging Robert aan de slag als steward voor het district Deurne. Hier hielp hij mensen aan het onthaal en maakte hen wegwijs in het gebouw. Bij de start van zijn pensioen is Robert zich politiek gaan engageren bij N-VA.

In 2018 werd Robert verkozen als raadslid en sindsdien zet hij zich nog meer in voor Deurne en haar inwoners. Zijn passie, betrokkenheid en warmte maken van Robert een gewaardeerde politieke vertegenwoordiger van Deurne, niet alleen op het vlak van veiligheid, maar ook als lid van de lokale adviesraad van de geliefde voetbalclub 'den Antwerp'.