Wijkbezoek Venneborglaan

Op 26 november 2016
Wijkbezoek Venneborglaan

DEURNE - Op zaterdag 26 november bracht onze afdeling een bezoek aan de wijk Venneborg.

Samen met onze burgemeester luisterden onze mandatarissen en bestuursleden naar de vele buurtbewoners. Deze kwamen langs met vragen, bedenkingen en suggesties.

Verschillende projecten in de buurt zijn reeds deze legislatuur uitgevoerd zoals o.a. nieuwe openbare verlichting in de Venneborglaan, plaatsen cijfers op de ronde punten Ter Rivierenlaan, heraanleg fiets- en/of voetpaden in de Louis van Craenstraat, Schotensesteenweg, Venneborglaan, Planckenbergstraat.

Binnenkort openen de verschillende Velo-stations t.h.v. Ter Rivierenlaan/Turnhoutsebaan (30 fietsen), Schotensesteenweg/Ruggeveldlaan (36 fietsen), Ertbruggelaan/Alfons Schneiderlaan (30 fietsen) en Galifortlei/Baron Leroystraat (36 fietsen).

Ook komen er vijf camera’s in de buurt nl. :

> Kruispunt Frans van Dijckstraat – Ertbruggelaan, (op paal, zicht op kruispunt, doorgangsweg),

> Ruggeveldlaan - Schotensesteenweg (op paal, zicht op kruispunt, doorgangsweg, tramhalte),

> kruispunt Turnhoutsebaan – August van de Wielelei – Schotensesteenweg (op paal, zicht op kruispunt, doorgangsweg, tramhalte),

> kruispunt August van de Wielelei – Ruggevellaan (op paal, zicht op kruispunt, tramhalte),

> kruispunt August van de Wielelei – R11 (op paal, zicht op kruispunt, tramhalte) en de Turnhoutsebaan (ingang Rivierenhof).

Ons volgende wijkbezoek zal plaatsvinden op zaterdag 18/2/2017 van 11u tot 13u in de wijk Bosuil. Van harte welkom!

Verantwoordelijke: Koen Laenens voorzitter N-VA Deurne
Foto: Johan De Wit