Bedankt voor uw steun en vertrouwen

Op 17 november 2018, over deze onderwerpen: Politiek
Deurne

Beste leden,

Via dit schrijven willen we U van harte danken voor uw steun en vertrouwen op 14 oktober j.l. De Deurnenaar heeft ons harde werk beloond  met een mooie score van 35,7% of 15 230 stemmen! Zo zijn we maar liefst dubbel zo groot als de tweede partij in ons district.

Onze Districtsburgemeester Tjerk Sekeris haalde meer dan 3000 voorkeurstemmen.
Schepen voor jeugd en sport Elke Brydenbach haar beleid werd ook door de kiezer gesmaakt en beloond met meer dan 1800 gekleurde bolletjes achter haar naam. Samen met de 10 andere verkozenen zijn we er volledig klaar voor om er vanaf januari de komende zes jaar weer stevig in te vliegen.

Ook langs deze weg een woord van dank aan allen die onze campagne achter de schermen hebben doen draaien als een geoliede machine (brieven schrijven, materiaal verdelen, bussen,...).

Maar stilzitten na zo’n mooie overwinning doen we niet. Bij deze willen wij u reeds uitnodigen voor ons volgend aperitiefgesprek. Op zondag 16/12 komt parlementslid Valerie Van Peel naar N-VA Deurne en doet ze als OCMW voorzitter in Kapellen onder andere uit de doeken hoe sociaal haar rechtse beleid is. Allen welkom vanaf 11 uur in Antwerp Athletics (Ruggeveldlaan 480, parking langs de straatzijde of achter de schaatspiste, tram 5/10)  in Deurne.

Ook dit jaar steunt onze partij de Music For Life actie van Studio Brussel.  Voor de provincie Antwerpen is de keuze gevallen op VZW Het Raster. Zij zijn een Vlaamse thuisbegeleidingsdienst die zich richt zich tot personen met autisme, hun gezin en ruimere sociale omgeving in de provincie Antwerpen. Het Raster biedt mobiele (de begeleider komt bij jou aan huis) en ambulante begeleiding (de begeleiding gaat door op de dienst). Begeleidingen kunnen ook in groep. Meer info over hun werking kan je vinden op  https://www.hetraster.be/.   Meter Valerie Van Peel zal op 16/12 de geel-zwarte handschoenen verkopen aan de democratische prijs van 5 euro.

Hopelijk tot dan,

Met vriendelijke groeten,