Nieuw bestuur voor N-VA Deurne

Op 20 februari 2011

Afgelopen donderdag 17 februari werd het nieuwe afdelingsbestuur van N-VA Deurne gekozen. Als nieuw afdelingsvoorzitter werd Peter Wouters met unanimiteit van stemmen verkozen. Hij neemt de fakkel over van Bart De Vos die de afdeling de afgelopen jaren met kundige hand heeft geleid. Bart De Vos, districtsraadslid, had zich geen kandidaat meer gesteld voor het voorzitterschap teneinde zich volop op zijn mandaat in de districtsraad van Deurne te kunnen concentreren. Hij zal de afdeling echter wel verder blijven steunen als ondervoorzitter van het bestuur.

Mij wacht een fantastische uitdaging zo zegt Peter. Met een totaal vernieuwde ploeg moet hij N-VA in Deurne nog steviger op de politieke kaart zetten. Een belangrijke insteek zal zeker zijn om vrouwen op lokaal niveau mee te betrekken in onze partijwerking. Seniorenwerking wordt in een sterk vergrijzend Deurne ook van cruciaal belang.

Na het verkiezen van de voorzitter en ondervoorzitter werden de andere bestuursleden verkozen. Het ontbrak N-VA Deurne zeker niet aan enthousiaste kandidaten, het nieuwe bestuur telt niet minder dan 14 leden die zich alle willen inzetten om van onze afdeling een nog groter succes te maken! Met ons voltallige nieuwe bestuur kan u hier kennismaken: http://deurne.n-va.be/bestuur