Valentijnsvarieté ten voordele van Samana: "Namiddag om niet te vergeten!"

Op 16 december 2023

De Deurnese serviceclub Fifty One Brabo MMC organiseert een bijzonder evenement op zondag 18 februari: een valentijnsvarieté ten voordele van Samana, een organisatie die zich inzet voor ziekenzorg. Dit hartverwarmende evenement belooft niet alleen een middag vol vermaak, maar ondersteunt ook een nobel doel.

Bert Peeters, organisator en tevens bestuurslid van onze partij, zegt enthousiast: “Dit wordt alweer een middag om nooit te vergeten, met een optreden van ‘De Commediennes’. We kijken ernaar uit om iedereen te verwelkomen voor een middag vol plezier en solidariteit.”

De deuren van zaal Scinda, gelegen aan de Van Dornestraat 154 in Deurne, zullen openen om 12:30 uur, waarna de variétéshow om 14:30 uur van start gaat. Bezoekers kunnen zich verheugen op een sfeervolle middag gevuld met entertainment en gezelligheid, perfect passend bij de geest van Valentijnsdag.

Tickets voor dit evenement zijn geprijsd op €25 per persoon. Inbegrepen in de ticketprijs is de inkom, een glaasje cava om te toasten op de liefde en het goede doel. De opbrengst van dit evenement gaat integraal naar Samana, waarmee de organisatie haar belangrijke werk in ziekenzorg kan voortzetten.

Tickets verkrijgbaar bij Bert Peeters!