N-VA Deurne verrast vaders met attenties op Vaderdag bij Sportoase

Op 19 maart 2023, over deze onderwerpen: Acties

Leden van de lokale N-VA afdeling in Deurne hebben vandaag een hartverwarmende actie op touw gezet ter ere van Vaderdag.

Passerende vaders bij Sportoase werden verrast met een originele attentie: een flessenopener aan een leuk kaartje om hen een fijne Vaderdag te wensen.

“Deze actie had als doel om de vaders in Deurne extra in de bloemetjes te zetten.”, vertelt organisator Elvira Van den Eynden.

“Ze werd met open armen ontvangen en zorgde voor veel blije gezichten bij zowel de vaders als hun gezinnen. Het is immers een mooie manier om de waardering voor vaders te tonen en een moment van verbinding te creëren binnen Deurne.” voegt bestuurslid Sonja Stoop er nog aan toe.

De flessenopeners waren voorzien van een vrolijk kaartje met de boodschap: "Fijne Vaderdag!”, Deze attentie werd door de vaders zeer gewaardeerd en zorgde voor een extra feestelijk tintje op deze bijzondere dag.

“N-VA Deurne zet zich niet alleen in voor politieke kwesties, maar is ook betrokken bij sociale en culturele activiteiten binnen het district. Met deze Vaderdagactie heeft onze afdeling opnieuw getoond dat zij het belangrijk vindt om aandacht te besteden aan de inwoners en hun welzijn.”, besluit voorzitter Mascha Van Huffelen.

Dank aan de uitdelers: Elke Brydenbach, Sonja Stoop, Pierre Lorrentop, Elvira Van den Eynden, Jorg Pols, Mascha Van Huffelen en Robert Stephens.
Dank aan de voorbereiders: Jorg Pols, Alain Hoeckx, Ellen Seresia en Elvira Van den Eynden.