N-VA Deurne loopt mee: Succesvolle 12e Editie van de Valentijnsrun in Rivierenhof

Op 11 februari 2024, over deze onderwerpen: Rivierenhof, Sport

Het Rivierenhof stond vandaag volledig in het teken van liefde, sportiviteit en een flinke dosis carnavalssfeer tijdens de 12e editie van de Valentijnsrun. Met meer dan 500 enthousiaste deelnemers, waarvan velen in kleurrijke kostuums, was het evenement een onmiskenbaar succes.

Schepen van Sport, Elke Brydenbach, sprak vol lof over het evenement: "De Valentijnsrun is een prachtige traditie die elk jaar Deurne op de kaart zet en die sport en plezier harmonieus combineert. Het was weer geweldig om te zien hoe jong en oud samenkwamen om te genieten van een dag vol beweging en liefde."

N-VA Deurne liet ook een sterke indruk achter met een opmerkelijke aanwezigheid. Voorzitter Mascha Van Huffelen uitte haar trots over de grote delegatie van de partij die deelnam aan de loop. "Ik ben enorm trots op onze afdeling en alle leden die vandaag hebben deelgenomen. Lopen of wandelen, hun energie en teamgeest tonen de ware kracht van onze partij. Evenementen zoals de Valentijnsrun versterken niet alleen onze fysieke gezondheid maar ook onze sociale verbondenheid."

Beelden Marc Verhaegen en Leo