Zomervibes in Deurne: district lanceert gratis vrijdagconcerten en jeugdprogramma

Op 7 juli 2023, over deze onderwerpen: Jeugd

De zomer in Deurne start dit jaar op een buitengewoon swingende manier met de kick-off van de gratis vrijdagconcerten in het Openluchttheater Rivierenhof (OLT). Met districtsschepen voor jeugd Elke Brydenbach en opperheld Dax Lupo aan de leiding, is het district Deurne in samenwerking met De Klap klaar om een golf van muzikale vibes door het park te laten rollen.

"Het is fantastisch om te zien hoe muziek en cultuur de kracht hebben om onze jeugd samen te brengen en de zomer in te luiden," zei districtsschepen Elke Brydenbach. "De concertreeks is slechts een van de vele initiatieven die het district Deurne deze zomer aanbiedt."

Spelen, leren, ontdekken, we hebben het allemaal!

Naast het muziekprogramma kondigde Brydenbach ook het "knotsgekke" zomerprogramma van de jeugddienst en de speelterreinen aan. "Onze doelstelling is om een boeiend, divers en vooral leuk programma aan te bieden dat aansluit bij de interesses en noden van onze jeugd," zei Brydenbach. "We hebben iets voor elke leeftijd en elke interesse. Of je nu wilt spelen, leren, ontdekken, we hebben het allemaal!"

De jeugddienst heeft hard gewerkt om ervoor te zorgen dat er tijdens de zomermaanden voldoende activiteiten zijn. De districtsschepen was dan ook enthousiast over het aanstaande programma. "Ik ben ontzettend trots op wat ons team heeft samengesteld. Laat die zomervibes maar komen, Deurne en onze jeugddienst zijn er klaar voor!"

Inwoners en bezoekers van Deurne kunnen zich dus verheugen op een levendige, energieke en vooral muzikale zomer. Of het nu de vrijdagconcerten zijn die mensen naar het OLT lokken of de speelpleinactiviteiten die de kinderen bezig houden, er is ongetwijfeld voor elk wat wils.