52ste boekenmaand gaat van start: “Blij om vandaag zoveel enthousiaste lezertjes te ontmoeten"

Op 1 maart 2023, over deze onderwerpen: Cultuur, Jeugd

Vandaag knipte districtsschepen voor jeugd Elke Brydenbach samen met heel wat enthousiaste kinderen het lintje door. Het was de officiële ‘kick off’ van de 52ste jeugdboekenmaand.

Dit plechtig momentje ging gepaard met het overhandigen van enkele wensen met als doel om heel wat Deurnenaars ‘gelukkiger’ te maken. De Jeugdboekenmaand 2023 staat namelijk volledig in het teken van ‘geluk’- in de brede zin van het woord. Hobby’s, passies, vrienden en andere zaken waar je gelukkig van wordt. Maar ook over de dagen dat je minder blij bent en je je angstig of eenzaam voelt.

Breng een bezoekje aan onze bibliotheken

Kom deze maand dus zeker een bezoekje brengen aan één van onze Deurnse bibliotheken Arena en Couwelaar want er staan heel wat leuke workshops en andere activiteiten op het programma.

“Blij om vandaag zoveel enthousiaste lezertjes te ontmoeten en wat die wensen betreft…daar beloof ik werk van te maken. We dromen immers allemaal van een ‘gelukkig’ Deurne!" besluit Elke Brydenbach.