Gratis ontbijt voor duizend fietsers op de fietsdag Deurne

Op 15 mei 2017, over deze onderwerpen: Leefmilieu
Gratis ontbijt fietsdag Deurne

DEURNE - De duizend gratis ontbijten tijdens Fietsdag Deurne waren na een uur tijd al uitgedeeld. “De mensen waren allemaal heel enthousiast maar we hadden natuurlijk het weer mee.” zei districtsvoorzitter Tjerk Sekeris aan Deurne TV. Volgens hem gaan er steeds meer mensen met de fiets naar het werk en school. “Ik denk dat dit een goede zaak is voor het leefmilieu en om  Antwerpen bereikbaar te houden.” benadrukte Sekeris.

Gratis ontbijt

De fietsers kregen maandagochtend van 7u00 tot 9u30 ter hoogte van het kasteel Sterckshof gratis koffiekoeken, fruit, koffie, thee en fruitsap. Het fietsatelier voerde ter plaatse kleine herstellingen aan fietsen uit. Slim naar Antwerpen en de Fietsersbond waren aanwezig met een infostand.

Volgende editie

“Gezien het succes van deze morgen zullen we bij de volgende editie van Fietsdag Deurne het aantal gratis ontbijten moeten verhogen.” besloot een tevreden districtsvoorzitter van Deurne.

Video: http://www.deurne.tv/articles/gratis-ontbijt-voor-duizend-fietsers-op-fi...

Bron: Deurne TV.